|
Міністерство розвитку громад та територій України Державне підприємство обслуговування повітряного руху УкраїниБезпека. Ефективність. Відповідальність |
|
|
|
|
Новини |
1 лютого 2022 |
В УКРАЕРОРУСІ ВІДБУВСЯ КРУГЛИЙ СТІЛ З КОРИСТУВАЧАМИ ПОВІТРЯНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ КЛАСУ G |
Учасниками зустрічі стали представники авіаційних спілок та об’єднань, авіакомпаній, льотних навчальних закладів, аеродромів та злітно-посадкових майданчиків, спортивних федерацій та аероклубів. Від Украероруху участь взяли фахівці служби аеронавігаційного обслуговування, спеціалісти Украероцентру, РСП.
Захід, який відбувся за підтримки представників Державної авіаційної служби України та Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, було організовано вперше за 10 років.
За цей час суттєво змінився ландшафт користувачів повітряного простору – щорічно у геометричній прогресії збільшується кількість власників свідоцтва приватного пілота, аматорських та тренувальних польотів, бурхливо розвивається напрямок безпілотних літальних апаратів. Ці фактори вимагають від провайдера аеронавігаційного обслуговування проактивних змін у взаємодії та процедурах з користувачами повітряного простору задля забезпечення безпеки польотів та задоволення постійно зростаючого попиту на використання повітряного простору України.
Андрій ЯРМАК, керівник Украероруху: «Фаховий діалог авіаційної спільноти – запорука системного підходу до управління безпекою польотів та зниження операційних ризиків. Сучасні виклики вимагають розробки оперативних рішень для вчасного, професійного, а головне результативного реагування на постійне зростання попиту на використання повітряного простору України. Для нас дуже важливим є зворотній зв’язок від наших користувачів по всьому спектру аеронавігаційних послуг, зокрема в повітряному просторі України класу G. Це дозволяє оцінити якість наданих послуг, спрогнозувати шляхи вдосконалення та визначити перелік актуальних питань».
У межах заходу обговорювалися питання отримання інформації про використання повітряного простору та аеронавігаційної інформації від органів Об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України; дотримання порядку використання повітряного простору України, контролю та відповідальності за його порушення; аналізу порушень використання повітряного простору за результатами розслідувань. Особливу увагу було зосереджено на питанні входу до контрольованого повітряного простору та необхідності отримання відповідних дозволів.
Для інформації: Повітряний простір України класу G організований відповідно до стандартів та рекомендованої практики ICAO в межах від земної поверхні до абсолютної висоти 1 500 м включно. У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м від середнього рівня моря (AMSL) та вище, верхня межа повітряного простору класу G буде проходити на 600 м вище за рельєф місцевості. До повітряного простору класу G не входять такі елементи повітряного простору: зони аеродромного руху контрольованих аеродромів (ATZ), диспетчерські зони (CTRs), термінальні диспетчерські райони (TMA) та регламентовані заборонені, небезпечні зони, зони обмеження польотів, тимчасово зарезервований повітряний простір. У повітряному просторі класу G надається виключно польотно-інформаційне обслуговування та аварійне сповіщення. Диспетчерське обслуговування повітряного руху в цьому класі повітряного простору ОПР не надається. |
Джерело: Украерорух |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аеропорт, м. Бориспіль, Київська обл., Україна, 08300, тел: (+38044) 235-21-10, факс: (+38044) 281-84-84
© 2005-2024 Украерорух |
|