Міністерство розвитку громад та територій України
Державне підприємство
обслуговування повітряного руху України
Безпека. Ефективність. Відповідальність
In English
blank Новини
blank У дзеркалі ЗМІ
blank Прес-релізи
blank Документи
blank Фото- та відеогалерея
Новини
5 листопада 2025
Швеція підтримує відновлення української аеронавігації

24 вересня 2025
У Канаді відбулася 42-а Асамблея ICAO

31 липня 2025
Для тих, хто обирає професію

10 липня 2025
Украерорух та Leonardo і ENAV підписали Меморандум про співпрацю

27 червня 2025
Відбулося 63-є засідання Тимчасової Ради та Постійної комісії ЄВРОКОНТРОЛЮ

Новини
25 червня 2009
Інтерв’ю генерального директора Євроконтролю Девіда МакМіллана
25 - 26 червня 2009 року в Мінтрансзв’язку тривала Нарада високого рівня та семінар щодо впровадження ініціативи Європейського Союзу «Єдине європейське небо» та Спільного підприємства «SESAR JU» (Дослідницька програма організації повітряного руху в єдиному європейському повітряному просторі).

По завершенню цих зустрічей генеральний директор Євроконтролю Девід МакМіллан відвідав регіональний структурний підрозділ Украероруху "Київцентраеро" і дав інтерв’ю, в якому поділився своїми враженнями від аеронавігаційної системи України.

– Пане МакМіллан, Ви в Україні вперше. Яке ваше враження про нашу країну та її аеронавігаційну систему зокрема?

– Так, це мій перший візит до України. Я приїхав з очікуванням побачити сучасну систему обслуговування повітряного руху, адже у вас тривала історія авіації. І переконався, що це дійсно так, відвідавши «Київцентраеро» і ваш навчальний центр. В Україні аеронавігаційна система здатна дуже добре впоратися з можливим зростанням інтенсивності повітряного руху, добре інтегрована в європейську систему і Євроконтроль. Загалом, я задоволений тим, що вже побачив.

– Як Ви оцінюєте рівень взаємодії між українськими військовими і цивільними фахівцями у сфері обслуговування повітряного руху, якщо порівнювати з європейським досвідом?

– Ознайомившись з угодою між військовими і цивільними, я дійсно побачив тут ваших військових колег, що сидять поряд із цивільними, тому очевидною є тісна взаємодія і тісна співпраця між ними. Кожна країна в Європі будує таку співпрацю по-своєму, і в Україні це зроблено в найкращому варіанті. Ви зробили все правильно в плані підходу до організації спільної роботи, і це важливо. Разом з тим, як розвивається система, помітне збільшення трафіку в повітряному просторі України. Без сумніву, ви можете зробити систему ще кращою – ви на правильному шляху. Завдяки об'єднаній системі, в Україні застосовується гнучке використання повітряного простору, і я радий, що у вас також є координація з військовим підрозділом Євроконтролю. Та я думаю, що ви можете зробити ще багато.

– За результатами семінару було б цікаво дізнатися вашу думку про можливість для України брати участь в реалізації ініціативи ЄС «Єдине європейське небо» і в діяльності спільного підприємства «SESAR».

– Одним із двох засновників спільного підприємства «SESAR» є Євроконтроль, і тому Україна як член цієї організації надалі буде одним із учасників за столом переговорів. У ході семінару визначилася необхідність розвивати зв'язки між СП «SESAR» і українськими офіційними особами та поглиблювати взаємодію з Європейською комісією. Також потрібно працювати над тим, аби проекти Євроконтролю, в які ви залучені, були реалізовані повною мірою. У нас були дуже плідні зустрічі з представниками авіаційних властей України, і вже є конкретні ідеї, які потрібно розвивати найближчим часом, аби Україна мала більше можливостей реалізувати свій потенціал.

– Пане МакМіллан, на Ваш погляд, на яких питаннях слід концентруватися українським фахівцям для подальшого розвитку аеронавігаційної системи України?

– Україна вже інтегрована в Євроконтроль. Ми збираємося створити єдине небо, єдиний підхід до менеджменту повітряного руху і єдину систему такого менеджменту по всьому континенту. Аби досягти успіху у вирішенні цих завдань, нам потрібно, аби всі держави – члени Євроконтролю, особливо ті, які не є членами Європейського Союзу, підтримали ідеї «Єдиного європейського неба». Україна вже демонструє таку підтримку.
Джерело:  Украерорух

<< попередня новина   |    до списку новин    |   наступна новина >>


мапа сайту  |   пошук  |   зворотний зв'язок  |   гостьова книга  |   посилання