Міністерство розвитку громад та територій України
Державне підприємство
обслуговування повітряного руху України
Безпека. Ефективність. Відповідальність
In English
blank Новини
blank У дзеркалі ЗМІ
blank Прес-релізи
blank Документи
blank Фото- та відеогалерея
Новини
5 листопада 2025
Швеція підтримує відновлення української аеронавігації

24 вересня 2025
У Канаді відбулася 42-а Асамблея ICAO

31 липня 2025
Для тих, хто обирає професію

10 липня 2025
Украерорух та Leonardo і ENAV підписали Меморандум про співпрацю

27 червня 2025
Відбулося 63-є засідання Тимчасової Ради та Постійної комісії ЄВРОКОНТРОЛЮ

Новини
27 листопада 2013
Євроконтроль використовує дані про місцезнаходження повітряного судна, які надає Украерорух від імені України
З 28 жовтня 2013 року спеціальний орган Євроконтролю – операційна Модернізована система тактичної організації потоків повітряного руху (ETFMS) – офіційно почав використовувати надані Україною у режимі реального часу дані про фактичне місцезнаходження кожного повітряного судна, яке перебуває в київському районі польотної інформації. Завдяки цьому підвищується точність відображення повітряного руху в Європейському регіоні.

В результаті обробки й використання Євроконтролем отриманих від Украероруху даних про повітряні судна, які перебувають у зоні відповідальності Київського районного диспетчерського центру, підвищується точність визначення фактичного місцезнаходження повітряних суден упродовж польоту, з чим покращується координація кодів вторинної радіолокації та організація потоків повітряного руху в повітряному просторі над Європою.

Інформацію про повітряне судно – його координати, висоту, швидкість, маршрут тощо – Украерорух щохвилини передає менеджеру мережі (Network Manager) через сертифікований Євроконтролем вузол уведення (Entry Node), встановлений у Київському районному диспетчерському центрі. Внесення такої інформації в базу польотних даних Євроконтролю дозволяє робити точний прогноз щодо завантаженості секторів обслуговування повітряного руху та часу прибуття повітряних суден в аеропорт призначення. Таким чином стає можливою оптимізація часу вильоту тих літаків, які ще не перебувають у повітрі.

Київський районний диспетчерський центр першим розпочав процес надання даних спостереження в реальному часі, що протягом наступного року буде поступово поширюватися й по інших районних диспетчерських центрах по всій Україні.

Така взаємодія українського провайдера аеронавігаційного обслуговування з Євроконтролем передбачена Національним планом впровадження Єдиного неба (LSSIP) для України, зокрема цільовим завданням FCM01 – впровадження мордернізованої системи тактичної організації потоків повітряного руху.

Детальніше про це – у повідомленні з офіційного веб-сайту Євроконтролю, розміщеному в розділі «У дзеркалі ЗМІ».
Джерело:  Украерорух

<< попередня новина   |    до списку новин    |   наступна новина >>


мапа сайту  |   пошук  |   зворотний зв'язок  |   гостьова книга  |   посилання