Міністерство інфраструктури України
Державне підприємство
обслуговування повітряного руху України
Безпека. Ефективність. Відповідальність
In English
blank Місія та завдання
blank Структура і контакти
blank РСП «Київцентраеро»
blank Дніпропетровський РСП
blank РСП «Кримаерорух»
blank Львівський РСП
blank Одеський РСП
blank Харківський РСП
blank Сертифікати
blank Відзнаки
blank Цифри та факти
blank Економіка та фінанси
blank Фінансова звітність
blank Міжнародна діяльність
blank Доступ до публічної інформації
blank Звернення громадян
blank Оголошення
Новини
11 травня 2017
Інтегрована система управління Украероруху відповідає міжнародним стандартам серії ISO

13 квітня 2017
Грузинські колеги вивчали український досвід організації потоків повітряного руху

5 квітня 2017
Украерорух модернізує аеронавігаційну систему України і запрошує партнерів до співпраці

28 лютого 2017
Украерорух почав співпрацю з провідною австрійською консультаційною компанією «АРАС»

22 лютого 2017
Провайдери аеронавігаційного обслуговування України та Польщі підвищують безпеку польотів у європейському повітряному просторі

Львівський регіональний структурний підрозділ
Загальна інформація

Зона відповідальності Львівського РСП становить 133 901 кв. км та охоплює вісім областей України: Закарпатську, Івано-Франківську, Чернівецьку, Хмельницьку, Тернопільську, Рівненську, Волинську та Львівську. Діапазон висот обслуговування повітряного руху – від землі до 20 100 м.

Серед аеродромів, на яких обслуговування повітряного руху (ОПР) здійснюється органами ОПР Львівського РСП, особливе місце займає гірський аеродром «Ужгород».

На аеродромі «Тернопіль» – впроваджено та здійснюється польотно-інформаційне забезпечення повітряного руху відповідними органами AFIS.

У зоні відповідальності Львівського РСП два сектори польотно-інформаційного обслуговування РДЦ – «Північ» та «Південь» – здійснюють польотно-інформаційне обслуговування повітряного руху повітряних суден у неконтрольованому повітряному просторі (клас G).

Особливістю обслуговування повітряного руху у Львівському районному диспетчерському центрі (РДЦ) є найбільша серед усіх РДЦ кількість країн, з якими здійснюється взаємодія при ОПР.

Район відповідальності Львівського РДЦ межує з районами відповідальності таких районних диспетчерських центрів:
  • Мінськ (Республіка Білорусь)
  • Варшава (Республіка Польща)
  • Братислава (Словацька Республіка)
  • Будапешт (Угорщина)
  • Бухарест (Румунія)
  • Кишинів (Молдова)
  • Київ

Професійна підготовка

На базі тренажерного центру Львівського РСП українські фахівці допомагали спеціалістам ОПР підприємства «Азераеронавігація» (Азербайджанська Республіка) у моделюванні змін у структурі повітряного простору Азербайджану, що плануються при впровадженні RVSM.

У 2015 році в регіональному центрі підвищення кваліфікації пройшли підготовку відповідно до затверджених планів 160 фахівців Украероруху, поза затвердженими планами – 34 фахівці, мовну підготовку – 1045 фахівців, тренажерну підготовку – 1221 фахівців. Разом – 2437 фахівців.

Модернізація та обладнання

У 1998 році у Львівському центрі КПР було введено в експлуатацію автоматизовану систему керування повітряним рухом (АС КПР) «Ксенія» виробництва вітчизняного Науково-виробничого об’єднання «Аеротехніка». АС КПР «Ксенія» призначена для прийому, обробки та відображення радіолокаційної, пеленгаційної, планової та іншої інформації для забезпечення керування та автоматизації процесів управління повітряним рухом у зоні відповідальності Львівського РДЦ. Щороку проводиться модернізація обладнання та спеціального математичного забезпечення АС КПР для реалізації новітніх процедур та методів ОПР в умовах зміни структури повітряного простору, правил польотів, операційних вимог та швидкоплинного розвитку сучасних засобів автоматизації.

У 2012 – 2015 роках триває будівництво нового приміщення Львівського РДЦ і розміщення нової автоматизованої системи керування повітряним рухом (АС КПР) «Роксолана» виробництва НВО «Аеротехніка».

Засоби зв’язку. Для здійснення радіообміну між диспетчерами органів ОПР та екіпажами ПС використовуються радіостанції авіаційного радіозв’язку, приймальні та передавальні пристрої діапазону ДВЧ.

У 2012 році введені в експлуатацію передавальний та приймальний радіоцентри з обладнанням Rohde&Schwarz (Німеччина), які забезпечують відповідну якість авіаційного повітряного електрозв’язку для диспетчерів РДЦ. Введено в експлуатацію приймально-передавальні радіоцентри з обладнанням Rohde&Schwarz на аеродромі «Чернівці» та на позиції РЛК-2 (м. Дубно).

У 2014 році на комплексі РЕЗ АДВ аеродрому Львів введені в експлуатацію радіостанції з обладнанням LRS Rohde&Schwarz (Німеччина), які забезпечують відповідну якість авіаційного повітряного електрозв’язку для диспетчерів РДЦ та АДВ.

Засоби навігації. З метою забезпечення радіонавігації екіпажам ПС при польотах по трасах, в аеродромних зонах та при заходах на посадку використовуються азимутальні та далекомірні радіомаяки систем VOR (DVOR) та DME, окремі приводні радіостанції (ОПРС), приводні радіостанції системи посадки ОСП, радіомаячні системи посадки (РМС), автоматичні радіопеленгатори (АРП).

Засоби спостереження: трасові вторинні оглядові радіолокатори, аеродромні оглядові радіолокатори. Забезпечують спостереження за ПС у зонах відповідальності органів ОПР та отримання інформації про місцезнаходження ПС для здійснення процесу управління повітряним рухом. Надають необхідну радіолокаційну інформацію на АС КПР.

Усі параметри систем зв’язку, навігації та спостереження відповідають міжнародним нормам. Організація систем резервування забезпечує необхідний рівень надійності роботи.

Впроваджені проекти

Системи ОПР

20 травня 2009 року впроваджено центри автоматизації Системи централізованого метеорологічного забезпечення аеронавігації (СЦМЗА) з використанням супутникової системи SADIS в усіх регіональних структурних підрозділах Украероруху, у тому числі й у Львівському РСП. СЦМЗА вирішує проблему оперативного надходження достовірної і точної метеоінформації на робочі місця авіадиспетчерів усіх районних диспетчерських центрів в Україні в реальному часі і стандартних форматах та протоколах обміну, що застосовуються в усьому світі.

У 2012 році здійснено реконструкцію аеродромної диспетчерської вишки на аеродромі «Львів».

У лютому 2012 року введено в експлуатацію диспетчерський тренажер АС КПР «Роксолана» виробництва НВО «Аеротехніка – МЛТ» (Україна) з такими можливостями:
  • відпрацювання практичних навичок дій диспетчерського персоналу;
  • забезпечення відповідності інтерфейсу користувачів та реалізованих технологій ОПР АС КПР, що запланована до впровадження у Львівському центрі КПР.

У лютому 2012 року завершено модернізацію обладнання метеомовлення VOLMET:
  • забезпечено прийом та обробку сучасних категорій метеорологічних зведень по аеродромах РПІ та аеродромах району інтересів;
  • покращено рівень інформаційного забезпечення користувачів повітряного простору стосовно автоматичного мовлення метеорологічної інформації по аеродромах району інтересів;
  • здійснено заміну обладнання, що відпрацювало встановлений ресурс.

У лютому 2012 року виконано роботи з модернізації обладнання пункту організації потоків повітряного руху (FMP), що пов’язане з системою CFMU Євроконтролю (замінено обладнання, що відпрацювало встановлений ресурс).

У травні 2012 року введено в експлуатацію автоматизовану систему (АС) метеомовлення в районі аеродрому «Львів» (ATIS). Нова АС метеомовлення забезпечує прийом у режимі реального часу та обробка в автоматичному режимі даних систем спостереження за метеорологічною обстановкою в районі аеродрому «Львів». Також забезпечується безперервне циклічне мовлення метеорологічної та аеронавігаційної інформації англійською та російською мовами в автоматичному режимі.

Зв'язок

У березні 2012 року завершено будівництво передавального та приймального радіоцентрів виробництва компанії Rohde&Schwarz (Німеччина).

Навігація

Після введення в експлуатацію систем заходу на посадку ILS СП-200 на аеродромі «Львів» у травні 2012 року розроблено маршрути вильоту та прибуття за процедурами P-RNAV (внесено відповідні поправки в AIP України), які застосовуються для спрощення навігації, підвищення пропускної спроможності повітряного простору та зменшення навантаження на екіпаж повітряного судна й диспетчера УПР.

Спостереження

У травні 2012 року в районі аеродрому «Львів» уведено в експлуатацію метеорологічний радіолокатор (Germatronic Weather Radar System) виробництва компанії Selex (Італія). Новий метеорологічний радіолокатор забезпечує отримання актуальної метеорологічної інформації в районі аеродрому та на маршрутах ОПР та підвищення рівня інформаційного забезпечення користувачів повітряного простору. Це сприяло підвищенню рівня безпеки польотів у районі відповідальності.

Плани розвитку та модернізації

Системи ОПР

Ведеться будівництво нового центру КПР у Львові, впровадження якого заплановано на 2015 рік.

Також заплановано проведення протягом 2015 року пуско-налагоджувальних робіт та дослідну експлуатацію АС КПР «Роксолана» виробництва НВО «Аеротехніка – МЛТ» (Україна). Нова АС КПР замінить наявну, що відпрацювала встановлений ресурс.

Спостереження

На трасовому радіолокаційному комплексі ТРЛК-1 (Ходорів) у 2012 році здійснено модернізацію радіолокаційного комплексу (РЛК) шляхом встановлення вторинного моноімпульсного радіолокатора з режимом S, що дозволить забезпечити перекриття радіолокаційного поля засобами вторинної радіолокації, які підтримують режим S.

Перелік служб обслуговування повітряного руху (СОПР) та органів AFIS

Львівському РСП підпорядковані такі служби обслуговування повітряного руху та органи AFIS:
  • Закарпатська СОПР
  • Івано-Франківська СОПР
  • Рівненська СОПР
  • Чернівецька СОПР
  • Орган AFIS аеродрому «Тернопіль»

Контактна інформація

Львівський РСП Украероруху, а/с 3983, вул. Любінська, 217, м. Львів, Україна, 79040

тел.:(+38 032) 297 21 12
факс:(+38 032) 297 21 11
Директор РСП
Маліцький Петро Михайлович
тел.:(+38 032) 297 21 10
факс:(+38 032) 297 15 61
e-mail:
AFTN:УКЛЖЗГЗА
Заступник директора з УПР
Товстик Микола Іванович
тел.:(+38 032) 297 21 30
факс:(+38 0382) 97 21 11
e-mail:
AFTN:УКЛЖЗГЗД
Заступник директора із ЗНС
Крот Володимир Лукич
тел.:(+38 032) 297 21 40
факс:(+38 032) 297 05 13
e-mail:
AFTN:УКЛЖЫТЫД
Заступник директора з ВПП
Іванів Олег Богданович
тел.:(+38 032) 297 21 70
факс:(+38 032) 297 21 79
e-mail:
AFTN:УКЛЖЗГЗВ
Головний інженер
Рудакевич Андрій Теодозійович
тел.:(+38 032) 297 21 60
факс:(+38 032) 297 21 11
e-mail:
AFTN:УКЛЖЗГЗМ
Начальник Львівського центру ОрПР
Новаковський Василь Миколайович
тел.:(+38 032) 297 21 20
e-mail:
Начальник АДВ
Сидин Ігор Васильович
тел.:(+38 032) 297 26 61
Начальник Закарпатської СОПР
Тищенко Володимир Григорович
тел./факс:(+38 0312) 64 20 40
AFTN:УКЛУЗГЗА
Начальник Івано-Франківської СОПР
Ханенко Володимир Федорович
тел./факс:(+38 0342) 23 13 30
AFTN:УКЛИЗГЗА
Начальник Рівненської СОПР
Кульчицький Ігор Олександрович
тел./факс:(+38 0362) 62 04 76
AFTN:УКЛРЗГЗА
Начальник Чернівецької СОПР
Труш Руслан Васильович
тел.:(+38 0372) 24 55 01
факс:(+38 0372) 58 58 10
AFTN:УКЛНЗГЗА
Орган AFIS аеродрому «Тернопіль»
тел.:(+380 352) 24 31 20
факс:(+380 352) 47 59 38
AFTN:УКЛТЗПЗЬ


мапа сайту  |   пошук  |   зворотний зв'язок  |   гостьова книга  |   посилання