Міністерство інфраструктури України
Державне підприємство
обслуговування повітряного руху України
Безпека. Ефективність. Відповідальність
In English
blank Новини
blank У дзеркалі ЗМІ
blank Прес-релізи
blank Документи
blank Фото- та відеогалерея
Новини
26 серпня 2016
Відкриття нового Львівського центру керування повітряним рухом Украероруху

18 серпня 2016
Украерорух заощадив понад 7 млн грн завдяки ProZorro

8 серпня 2016
Украерорух підвищує якість професійної підготовки авіадиспетчерів за підтримки провідних європейських фінансових інституцій

2 серпня 2016
Роз’яснення щодо випадків використання повітряного простору України повітряними суднами, що зареєстровані в РФ

19 липня 2016
Створення ОЦВС 17 років тому – одне з основних досягнень авіаційної галузі України

Прес-релізи
15.04.2014
ІСАО підтверджує виключне право України здійснювати аеронавігаційне обслуговування над Чорним морем
Право здійснювати аеронавігаційне обслуговування в міжнародному повітряному просторі над Чорним морем у межах Сімферопольського району польотної інформації належить виключно Україні. Росія не має жодної законної підстави захоплювати цей повітряний простір і втручатись у діяльність органів обслуговування повітряного руху України. Таку позицію Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО) вкотре підтверджено в ході перемовин між представниками України та Російської Федерації щодо стану безпеки польотів у повітряному просторі над Кримом і відкритим морем, який перебуває під юрисдикцією України. Перший раунд перемовин відбувся 8 квітня 2014 року в Європейському та Північноатлантичному бюро ІСАО в Парижі.

Серйозною загрозою для безпеки польотів є протиправне захоплення Росією радіочастотного спектру української держави, використання не за призначенням аварійної частоти 121.5 мГц та несанкціонований вихід сторонніх осіб в радіоефір на робочих частотах секторів Одеського та Дніпропетровського центрів організації повітряного руху. Україна офіційно звинувачує Російську Федерацію в порушеннях нею низки міжнародних, багатосторонніх та двосторонніх договорів, а також положень Європейського аеронавігаційного плану (DOC7754), положень Додатків 2, 11 та 15 до Чиказької конвенції про міжнародну цивільну авіацію (1944 рік), DOC7910.

Росія зухвало ігнорує принципи встановлення меж районів польотної інформації (РПІ), викладені в Чиказькій конвенції та Додатках до неї. Така поведінка з точки зору міжнародного права є неприпустимою і класифікується як відкритий тероризм не тільки проти України, але й проти міжнародної авіаційної спільноти.

Позиція представників Російської Федерації ґрунтується лише на безпідставних припущеннях про технічні проблеми, які нібито має Україна через недотримання принципу 70-х років минулого сторіччя – «Бачу, чую, керую». Росію обурює, що Украерорух забезпечує аеронавігацію над Чорним морем із Дніпропетровського та Одеського центрів організації повітряного руху. Така «серйозна» підстава фактично піратського захоплення Російською Федерацією міжнародного повітряного простору, який ніколи їй не належав і належати не буде, викликала щирий подив не тільки української делегації, а й секретаріату ІСАО.

Украерорух як національний провайдер аеронавігаційного обслуговування України офіційно заявив, що його підрозділи не припиняли і продовжують на високому якісному рівні здійснювати обслуговування повітряного руху у міжнародному повітряному просторі в межах Сімферопольського РПІ, де відповідальність за безпеку польотів ІСАО делегувала Україні, базуючись на міждержавних домовленостях та міжнародному повітряному праві. Злочинні спроби Російської Федерації у односторонньому порядку анексувати цей повітряний простір, прикриваючись принципами колишнього СРСР, не можуть бути підставою для зміни повітряних кордонів Чорноморського регіону.

ІСАО дуже чітко підтвердила, що приймати рішення, з якого центру та якими технічними засобами здійснювати аеронавігаційне обслуговування в Сімферопольському РПІ, належить виключно Україні. Це доволі безапеляційна крапка першого раунду перемовин України й Росії під егідою ІСАО в Парижі, результати якого дають підстави Украероруху розраховувати на досить жорстку позицію ІСАО щодо вторгнення Російської Федерації у сферу компетенції України в повітряному просторі, що матиме невідворотні наслідки для російської аеронавігації та авіакомпаній Росії.

Довідка. Державне підприємство обслуговування повітряного руху України створене у 1992 р. Підприємство надає повний спектр послуг з аеронавігаційного обслуговування: обслуговування повітряного руху, організація потоків повітряного руху, організація і менеджмент повітряного простору, радіотехнічне забезпечення зв’язку, навігації і спостереження, забезпечення метеорологічною та аеронавігаційною інформацією всіх видів польотів у зоні своєї відповідальності, що охоплює 5 районів польотної інформації загальною площею 776 265 кв. км. Генеральний директор Украероруху – Юрій Чередніченко.
Джерело:  Украерорух

<< попередній прес-реліз   |    до списку прес-релізів    |   наступний прес-реліз>>


мапа сайту  |   пошук  |   зворотний зв'язок  |   гостьова книга  |   посилання